morning light

 
Dessa bilderna är tagna igår på morgonen men jag hann inte blogga något igår. Idag vid samma tid var det kolsvart och regnigt, så himla mycket jobbigare att gå upp då! Gosebyxorna köpte jag på h&m i fredags och har i princip bott i dem så fort jag varit hemma sedan dess. 
 
Vad händer i mitt liv för tillfället kan man undra? Man skulle kunna säga att nästan allt är annorlunda mot hur det var för ett år tillbaka. Jag har tagit en paus från innebandyn, börjat träna på friskis, tagit ledigt från jobbet i tre veckor och sist men inte minst så är jag med i Varbergs Lucia. Jag som av någon anledning hade fått för mig att jag inte skulle förvånas över mig själv något mer, eller över hur mitt liv ser ut haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback