hashtag thursday

 
Att få gjort fysikprovet var som att lyfta en enorm sten från axlarna, minst sagt! Kan ha gått lite hur som helst men det är som sagt väldigt skönt att ha det gjort så jag orkar inte tänka på det nu.
När jag kom hem från skolan hade jag planerat att lägga mig och sova, men när mina småsyskon som jag inte träffat på ett bra tag kom hem från skolan fick jag massa energi istället. Jag och Ida satte på julmusik och bakade kladdkaka som jag ska bjuda på imorgon på matten, vi turas om att bjuda på fika varje fredag. Den blev lite smått misslyckad men vi får hoppas att den smakar bra ändå.
 
Imorgon har jag ingen spanska vilket betyder att jag har sovmorgon till 12.20, så sjukt jävla skönt! Känner mig minst sagt värd det efter denna veckan, haha. Dock får jag sitta och skriva på svenskan och plugga spanska, men det är ju ändå bättre när man är hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback