one wonderful week

 
Fick lite dåligt samvete när jag såg hur många tappra människor som tittat in här fastän jag varit desto mer frånvarande, förlåt! 
 
Har haft en riktigt härlig vecka sedan vi hördes sist i alla fall! Snabbt sammanfattat har den bestått av en dag på stan med mamma & janne, middag med Isabelle och Malin innan lite fler tjejer kom & vi åkte till Marcus & firade lördagkväll där, skola såklart men i måndags fick jag ändå lagt 6 timmar (!!) på att städa ur garderoben & så valborg igår och första maj idag. Valborgsfirandet var riktigt lyckat; middag med underbart goa tjejer hos Ebba.
Idag cyklade jag, Hanna, Ebba, Nike och Anna till kvantum och köpte lite att äta & sen majade vi med picknick vid rantsauklippan, himla mysigt! Framåt kvällen drog Janne med mig på ett litet helvete, haha. Tveathlon kallade han det, 8 km cykling, en springrunda uppför ett berg (dööööd) och sen cykel hem igen. Ja, jag kommer sova gott inatt och ja, den grillade laxen vi åt till kvällsmat smakade jävligt bra! 
 
Två skoldagar kvar på denna veckan, vilken lyx. Tänk vad underbart om man hade kunnat vara ledig varje onsdag haha. Jaja nu ska jag inte klaga! Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback