de senaste dagarna

 
I torsdags fick vi äntligen mattenationella gjort, bara muntligt och så fysikprovet (som vi inte nämner...) kvar på ettan! Helt sjukt hur snabbt det har gått ändå... Jag och Hanna tog bilen och drog till gekås på eftermiddagen och jag lyckades faktiskt komma därifrån utan massa onödiga grejer, köpte bara sånt jag behövde. Bra jobbat där, haha!
I fredags lyckades mamma och Janne få med mig ut på årets första cykelrunda. 3,3 km blev det & nöjda var la vi, helt underbart väder hade vi också. Resten av kvällen spenderade jag i sängen, hahah somnade som en stock vid tio..
Min lördag bestod av städning, fönsterputsning, matlagning och bakning, hej hemmafru säger jag bara! Men på kvällen träffade jag malin, och hade det riktigt mysigt med henne. Först var vi en stund vid havet och sedan gick vi till hemmakväll och köpte med lite godis hem. Tror inte att jag har ätit lösgodis sen början av mars så det smakade gaaaanska bra om man säger så!
 
Idag började jag och Hanna dagen med att fixa bamsefrukost till mamma och Janne och vi överraskade mamma rejält genom att ta hit Carl & Ida, hon trodde inte hon skulle få träffa dem idag. Framåt eftermiddagen åkte vi till mormor och åt lax (såååå gott!) och tårta med henne och min morbror. Sedan hoppade jag och Janne på cyklarna och cyklade hem. 3,5 mil på 1 timme och 15 minuter får ett ganska bra betyg av mig för att vara andra turen för i år! Men oj vad trött jag är nu, hehe. Tror faktiskt att jag ska krypa ned i sängen snart, även om jag bara har skoldag mellan 11.30 och 12.50 imorgon.. hehehe tänkte bara om ni ville veta ;)
 
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback