Alla vet att man lär sig bättre när man har kul

Hej och hejdå underbara måndag! Fattar ni känslan av att inte ställa klockan på morgonen, gå ut i solskenet på en pw innan frukost, duscha, fixa mig och äta i lugn och ro innan jag cyklade till skolan? Hade en fysiklektion och sedan cyklade jag hem igen, klockan tio i ett.
Sedan spenderade jag eftermiddagen med mina två favorittjejer i bikini på Malins altan, snacka om att vi hade det bra!
Fick cyklat till jobbet och fixat lite grejer och sprungit en runda också innan jag fixade kvällsmat till mig själv. Haha det var värsta åskvärmen ute så jag var verkligen genomblöt efter springrundan! Men då är det ju desto skönare att duscha efteråt!

Nu har jag målat naglarna med fysikblocket som underlägg, tänkte att jag kunde få in det som stod där i huvudet samtidigt men det funkade visst inte så bra... Antar att klockan är för mycket så jag får väl fortsätta imorgon! Pusshej

.


Kommentarer
Loisa säger:

Jösses vilken effektiv dag, blev riktigt avundsjuk!

2013-05-28 | 08:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback