vår på ingång!

 
- Hejhopp livet leker, säger en ovanligt lockhårig Elin idag!
Hann göra allt matteplugg jag hade planerat för idag på lektionen så på den tre timmar långa håltimmen satt jag och kollade top model, letade resa, åt & sov här hemma, haha. Att kunna ta på skinnjackan & cykla tillbaka till skolan för två chill lektioner och sedan cykla hem 40 minuter tidigare än planerat var inte helt fel det heller. 
 
Just nu sitter jag i soffan i vardagsrummet & lyssnar på Oskar Linnros. Solen skiner in genom fönstren och jag känner mig bara så himla glad för tillfället. Det är lite sjukt hur mycket gladare man blir när det är bra väder... Känner att jag äntligen är back on track, ingen & ingenting kan förstöra min vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback