This weekend

Ojdå där blev det visst en liten paus på bloggen, men sånna behöver man ibland. Särskilt när man är en så busy woman som jag är.. Skulle kunna göra en liten uppradning på allt jag gjort sedan i torsdags:
- ätit superfrukost med Malin.
- firat moster med underbar grekisk middag på zorbas.
- firat min fina vän Hanna med middag & sånt trevligt med ett gäng goa människor.
- krossat sandö & säkrat platsen i division 2!!
- haft några fina tjejer här på grogg som slutade med att baka kladdkaka vid halv två..
- försökt plugga kemi utan större framgång, får paniiiiik över provet.
- tagit en promenad med Isabelle och Malin, och sedan haft första vårfikan ute i solen med bellan.
- övningskört för första gången & det gick faktiskt riktigt bra!

Nu är jag strax på väg till min kusin Lisa för att fira hennes födelsedag med släkten. Sedan ska jag sova (har varit lite brist på sömn denna helgen..) och ladda upp inför den jävligaste veckan ever. Uscha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback