look at ma curls

 
Wops det blev visst en liten paus igen där ja! Från att jag kom hem från skolan i fredags har jag faktikst inte haft uppe datorn alls & det har varit ganska skönt. 
Min helg var en riktig innebandyhelg vilket var både kul & lite sorgligt eftersom att jag hela tiden blivit påmind om att säsongen lider mot sitt slut. Får alltid en liten depression vid denna tiden av året... I alla fall så bestod den av följande: stod i kiosken med issa & julia på herrarnas match, lunchade med min saknade lilla mossbrant (inte innebandy, men får ändå vara med hihi), satt i sekretariatet på vår match i division 3, hade myskväll med malin & issa, jobbade och spelade säsongens näst sista match. Det blev vinst med 6-2 och nu i helgen ska vi minsann vinna den sista med & sluta på fjärdeplats i division 2!
 
Denna veckan kommer bestå av plugg inför kemiprovet & övande på svenskatalet. Det är det sista plugget vi har innan lovet så det är bara att bita ihop!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback