Den bästa stunden på dagen

Åh det där jävla helvetes matteprovet som antagligen djävulen själv hittat på kan ju gå och hänga sig... Aldrig tidigare har jag fått ont i huvudet av att tänka, hehe.
Men det är ändå lite skönt att ha det bakom mig & imorgon är det studiedag så jag tänker njuta helt & fullt, inga böcker med i väskan idag med andra ord. Fick sluta 40 minuter tidigare vilket passade himla bra då jag är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen, hehe. Kaffe och en powernap får bli min räddning.

Sitter i alla fall vid bordet efter att ha ätit upp godsakerna nedan. Älskar verkligen att äta fil och macka (att vi hade surdegsbröd hemma var ju inte helt fel heller..) och så en kopp kaffe efter skolan. Sitta här helt själv och slippa prata eller lyssna på någon en liten stund. Haha nu låter jag kanske som värsta ensamstöringen men dessa stunderna är ganska ovanliga när man har tre syskon i samma hus. Och så två till hos pappa, haha.

Dagens mellanmålstips (har omedvetet förvandlat min blogg till matblogg för er som inte vet, hahah) får bli följande:
Kesella, a-fil, ett hackat äpple, müsli, solroskärnor, lite honung och kanel. Så. Jävla. Gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback