En tystare söndag

Pigg och glad vaknade jag i morse vid halv tio . Jag var riktigt taggad för att jobba två timmar senare, gick ned till köket för att äta frukost och öppnade munnen för att säga godmorgon till min lillasyster. Det var då jag märkte att något var ganska mycket fel, jag fick inte fram ett ljud!! Viska lite tyst kan jag men det går verkligen inte att prata. Ni fattar inte hur frustrerande och deprimerande det har varit att inte kunna prata på en hel dag, helt sjukt! Blev inget jobb heller för den delen, jag ringde ett viskande samtal till jobbet och vi kom fram till att det var bättre att jag tog det lugnt och vilade upp rösten istället för att jobba, det är ganska omöjligt att jobba på mcdonalds utan att kunna kommunicera ;)
Så min dag har bestått av ett par Pretty little liars-avsnitt, en Harry Potter-film, en promenad med dippie och ex antal liter honungsvatten. Hoppas på att jag har fått tillbaka rösten när jag vaknar imorgon för jag är sjuuuukt less på att vara tyst och inte kunna träffa kompisar eller ens kunna prata när man sitter vid matbordet haha. Jaja slutklagat för min del, pusshaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback