Visste ni att man kan köpa lycka på ikea?

 
Så var min nya säng på plats och åh vad jag älskar den! Så stor och så himla go.. Hehe ni kan ju gissa var jag sitter och bloggar för tillfället...
 
Denna torsdag började med att Isabelle och Malin kom hit. Vi gjorde suuperfluffiga och goda amerikanska pannkakor, försökte oss på proteinfluff (fortfarande inte lyckats, fattar inte vad felet är...) och åt med andra ord den godaste frukosten på länge. Efter detta har jag haft skoldag som varit ganska lugn trots många, långa lektioner. Känslan av att det är fredag imorgon svävar lite i luften tror jag.
Nu tänkte jag ge Top Model Sverige en chans, gillade första säsongen men hade missat att det börjat en till så det passar ganska bra att träningen börjar om en timme och tjugo minuter!
 
Pusshej

Kommentarer
Nike säger:

DET ÄR SUPERFINT ELIN! undrar om du orkar bädda så fint varje dag ;)

Svar: thaank you!! hehehe inte varje kanske men ibland... ;)
Elin Johansson

2013-02-02 | 19:38:34
Bloggadress: http://nikekruners.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback