när man helt enkelt inte vill fastna på bild

Här har ni tusen (eller snarare tolv) otroligt seriösa och väldigt vackra bilder på en random ailien. Tror hennes tröja från cubus, den orangea grejen under från gina och jeanstightsen från drdenim! Om ni undrade liksom.
 

Det är måndag, vilket självklart har sina fördelar och nackdelar. Se mina nedan:
- Det snöade igår & är plusgrader idag = mer slask än nödvändigt.
+ Mina växlar på cykeln är inte frusna på trean längre (ÄNTLIGEN fan)
- Det var otroligt jobbigt att gå upp halv sju i morse.
+ Jag slutade skolan 12.45.
- Jag har två prov imorgon på massa krångligheter och jag orkar inte plugga mer.
+ Har ändå redan hunnit plugga i två timmar så jag kommer antagligen klara proven galant.
- Jag har en tendens att ignorera allt negativt (plugg) och sedan ångra det...
Så varför bryta en vana? Next up: gossip girl!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback