lyxfrukost med my dear

Pannkakor, smoothie och latte. Ni fattar hur gott.
 

Matchen igår gick inte helt vår väg, ärligt talat så hade vi en riktig jävla otur med anfall och skott (som vanligt nuförtiden haha) så det var inga glada miner när vi lämnade veddige igår. Himla synd för vi kämpade som bara den! 
Idag hade jag min veckas enda - oändligt älskade - sovmorgon. Den utnyttjade jag på bästa sätt genom att cykla till malin i kylan och fixa supergod frukost med henne. Mysigt att hinna träffa henne dessutom, blir lite för sällan på skolveckorna.
För tillfället sitter jag, hanna, ebba och nike vid ett bord i korridoren och försöker få våran långa lunchrast att gå med tetris, bloggdesigning och musik. Bara tjugo minuter kvar och sedan 1,5 timme matte innan jag får åka hem. Då väntar antagligen ännu mer matte, städning av rummet, packa grejer till pappa och sen träning klockan 18. Hoppas att det går bra trots att jag knappt kan gå av träningsvärken haha.
 
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback