interior inspiration

Bilderna är från weheartit!
 
Om 9 dagar & 6 timmar fyller jag 17 år. Oj vad stort det låter ändå.. 18 om ett år ju, helt galet. Men i allafall så är jag tydligen förbi den tiden då det var en hemlighet vad som ligger i paketen, men lika glad är jag för imorgon åker jag & Janne upp till ikea för att sedan komma hem med en stoor & go säng, hihi. Jag älskar verkligen mitt rum & för första gången i mitt liv älskar jag att vara i det. Jag tycker till och med att det är roligt att hålla ordning! Så nu när jag får en större säng (och en sängkappa och ett silvrigt brickbord lyckades mamma avslöja haha) kommer det vara heeelt underbart perfekt. iiiiih! ♥
 
Idag hade jag ställt in mig på värsta dagen på länge med två prov och massa lektioner, men på något sätt lyckades detta ändras till en väldig massa långa raster (tetris heheh) och vi fick minsann sluta 50 minuter tidigare. Måste ju bara älska vissa av mina lärare... Inget plugg har jag heller så jag har bara tagit det lugnt sedan jag kom hem vid tre. Om en stund ska jag äta lite kvällsmat & så väntar träning vid åtta. Tänkte testa på att göra "proteinfluff" att äta efter den. Ska försöka fixa bild & recept om det blir gott (eller snarare om det blir av, you know me..). Haha. Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback