Ice

Hello Saturday!
Gårdagskvällen spenderades först på jobbet och sedan i soffan/sängen med bellan, kladdkaka och jordgubbssaft.
Idag gick jag upp vid halv tio och sedan dess har jag hunnit göra allt och ingenting. Med det menar jag städa rummet, packa upp grejerna från mamma, vika tvätt, äta frukost och ligga på sängen och slöa. Älskar förmiddagar som aldrig verkar ta slut! Det är verkligen den enda tiden på helgen jag gör någonting vettigt.
Nu hade jag planerat att ge mig ut och springa för att testa mitt träningsfodral till iphonen men eftersom att termometern visar -11 grader så blir det nog inte så... Lite cykling på motionscykeln och hemmafys får det bli istället!


Kommentarer
Julia Stålhammar säger:

Åh vad fint <3 Saknar Varberg nu!

2013-01-23 | 17:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback