För varje du checkar av kommer en ny på kö

photoshoplek med en bild från greklandet, hihi nej jag är inte poeten bakom de fina orden.
 
Ohyes nu har jag klarat av mitt livs sista historiaprov, ojoj vilken känsla! Ni anar inte. 
Efter att min mördardag i skolan var slut så drack jag lite kaffe med mamma innan vi satte igång och lagade kvällsmat. Fiberrik ugnspannkaka med vitkålssallad låter väl lite läskigt, men det blev faktiskt himla gott och till och med uppskattat av min åtta-åriga trollunge till syster. Nu halv ligger jag i sängen och lyssnar på surfmusik av Jack Johnson och känner mig allmänt livsnjutande. Hoppar över träningen med gott samvete idag då jag tyckte match-träning-träning-match-träning var lite väl för fem dagar. Så jag passar på att vila ut mina träningsvärkande ben (eller snarare hela kroppen, fysen igår var inte att leka med..) och taggar upp till morgondagens match i veddige. Tre poäng, tack!

Kommentarer
Nicke Nyfiken säger:

FIN BILD MIN KäRA VÄN!

Svar: Du är fin Nicke!
Elin Johansson

2013-01-16 | 21:25:31
Bloggadress: http://nikekruners.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback