Beach 13

Och så lider även detta jullovet mot sitt slut innan det ens börjat... Känns som att jag inte gjort någonting även om jag faktiskt hunnit göra riktigt mycket under dessa underbara, lediga dagar.
Igår började jag som sagt dagen med att städa och fixa lite olika saker i huset. Vid två kom Robin hit & vi tog det bara lugnt hela eftermiddagen, kollade film och åt scones haha. När han hade åkt hem mötte jag upp Issa, Camilla och Malin för att köpa godis och melon innan vi tittade på breaking dawn part 2 som var lika fin andra gången.

Idag kom Linnéa hit och vi lagade pasta carbonara som blev riktigt god! Det var ganska längesen jag träffade henne så vi hade massa att prata om. Även Isabelle kom förbi en stund.

Nu ska jag strax ta på mig träningskläder och cykla till swc. Hörde något om utejogging som uppvärmning men annars är jag riktigt taggad på att träna, haha. Imorgon börjar skolan men jag får äntligen träffa min kära syster som levt i paradiset, san fransisco, i några för många veckor utan mig...

Pusshej


Kommentarer
LINNEA säger:

beach 13 = kurrande mage? ;)

Svar: hahah det blev visst så!
Elin Johansson

2013-01-07 | 21:09:27
Bloggadress: http://aanderssonlinneaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback