You got to try something new

Börjar bli rejält taggad för kläppen, jag & Issa drar på söndag! // Fick ett fint lila armband (och en underbar aloevera creme) av Nike som kommit hem från Spanien. Självklart hade hon vit tröja på sig... // Testade mig på något nytt i förmiddags när jag åkte hem på rasten. Ett ägg, drygt 2 dl fiberhavregryn & lite honung rörde jag ihop & stekte. Döm inte efter utseendet för det var faktiskt supergott & väldigt mättande! Tryyy it.
 

Det känns som att jag har spenderat denna onsdagen sittande på min cykel... Haha. Av lite olika anledningar cyklade jag fram och tillbaka mellan skolan & hemmet tre gånger. Dock är väl det värsta att det varit min motion idag... Woups. Får ta igen det i skidbacken om en vecka hihi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback