varför inte bara bestämma sig?

 
Jahopp då såg det ut såhär när jag cyklade till skolan idag igen. Tycker att det får räcka med vinter nu...
 

Hur är det med er idag? Jag ligger i sängen & återhämtar mig från en lång skoldag. Ingen träning idag vilket antagligen är ganska bra då jag har träningsvärk i hela kroppen och verkar ha skadat min fot på något sätt, den gör ont och är helt svullen... Har påbörjat en liten kur med tigerbalsam & hoppas det ska bli bättre.
 
Annars vet jag inte riktigt vad jag kan berätta för er... Skulle ju kunna ta och berätta att jag fyller 17 om två dagar! Dock känns det inte alls lockande att fylla år, det måste vara något fel på mig men jag tycker nästan det känns lite jobbigt haha. Inte för att jag har åldersnoja utan tycker bara inte att min födelsedag kommer alls lämpligt i år. Men det finns ju inte mycket åt det haha! Så länge vi vinner mot sandö (spelar match på kvällen) så kommer det säkert bli en superbra dag (& säkert annars också men det finns inte på kartan, VINST SOM GÄLLER TJEJER).
 
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback