om du aldrig provat, hur kan du då vara säker?

Top model Sverige, apelsin och ett par blåslagna ben i min underbara säng. Och så nya fina sängkappan jag fick i födelsedagspresent.
 

Det har hunnit bli tisdag men istället för att spendera dagen i skolan 8-16 så var jag med skollaget i innebandy och spelade match så jag hade bara lektioner fram till 10.20. Matchen gick dock inte jättebra, men ändå bättre än vad vi kanske hade trott då jag knappt visste vad hälften av de jag spelade med hette & motståndarna var samspelade som tusan haha. Kul var det i alla fall!
 
För tillfället ligger jag i min säng & tycker synd om mig själv för att jag inte är och tränar istället. Min fot svullnade upp och började göra ont förra söndagen utan att jag vet varför, men dum som jag är så har jag ignorerat det & tränat 5 gånger & spelat 3 matcher.. Efter matchen idag gjorde den mer ont än innan så jag får vila den och gå till skolsyster imorgon. Hoppas fan inte att det är något allvarligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback