happy valentine's


 
Började dagen med en c-vitaminrik frukost för att bygga upp immunförsvaret mot alla övergulliga kärleksförklaringar på instagram & bloggar som denna dagen innebär! Haha, skämt åtsido. Men eftersom att mat är min stora kärlek i livet så tyckte jag det var ganska fint att spendera min morgon med den ♥
Sedan har dagen bestått av skola då jag fick det fina hjärtat av my dear brother, charmören Bledar. Haha! Fint av honom tycker jag. När jag hade cyklat hem efter en liten pratstund med Linnéa väntade havregrynspannkakor som Hanna hade gjort till mig. Hihi jag kanske är lite älskad ändå...
 
Nu ska jag strax byta om & sticka till swc och träna. Hoppas på en riktigt rolig träning idag då det blir den sista på mer än en vecka..!

Kommentarer
nike säger:

PALLAR INTE ATT DU GÖR SÅ GOD MAT! HUR ORKAR DU ? avundsjuk

Svar: heheheheh latis
Elin Johansson

2013-02-15 | 21:25:19
Bloggadress: http://nikekruners.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback