lite av det bästa

 
Oj vilken bra helg jag har haft hittills! 

Startade den i fredags med att baka goda scones med mysbellan. Efter middagen åkte jag till malin som jag inte hade träffat på en hel vecka (!!! haha) så vi körde en 24-timmare. Jag sov hos henne och sedan började vi vår lördag med en timme powerwalk innan vi gjorde världens. godaste. frukost. Helt sjukt vad gott det var!
Sedan låg vi på hennes altan och solade. Det var lä och riktigt varmt faktiskt! Herregud vad man längtar till sommaren nu... 
Framåt eftermiddagen mötte vi upp linnea och åkte och handlade lite mat inför kvällen. Den spenderades med middag med dessa två, isabelle och emma, innan vi tog bussen långt ut i ingenstans hahah. Nej men lokalfest i veddige var det minsann & efter att det hade kommit igång lite hade jag riktigt kul!
 
Nu ska jag göra mig i ordning eftersom att mormor och min morbror kommer hit på middag snart. Vid halv fem står det match på schemat! Vi ska möta göteborgs distriktslag & jag börjar bli riktigt taggad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback