Bad hairday & rekordlång eftermiddag

 
Jag antar att ingen som går på PS har missat att om läraren inte dyker upp efter 15 minuter när man ska ha lektion så får man gå? Ni anar inte hur glada vi blev när detta hände oss för första gången idag haha! Så klockan 11.45 cyklade jag ned till stan med Hanna, Ebba och Nike istället för att ha fysiklabb. Vi tittade i affärer, besökte min frisör (might be a big change nästa vecka men ni får veta då hihihi) och tog sedan en fika på espresso house. Har ni inte testat deras islatte råder jag er att göra detta snarast, så god. 
 
Men frågan är väl vad jag ska ta och hitta på resten av denna måndag... Kanske tar mig en promenad om benen tillåter, haha lyckades visst få träningsvärk efter gårdagens löprunda. Menmen det ska nog lösa sig!
 
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback