time's running

 
I fredags eftermiddag stack jag till pappa & lirade lite innebandy med min käre bror en stund. Sedan knäppte jag lite bilder som jag tänkte lagt upp då, men jag hann inte. Jobbade ett par timmar & åkte sedan till Isabelle för en sen fika med alla mina goa favorittjejer, som inte varit samlade på år & dar (-julia!). 
Igår var jag & Issa riktigt duktiga & pluggade kemi i flera timmar. Sedan kollade vi två perioder på damernas seriepremiär. Grymt med storstryk av motståndarna!
Kvällen blev väl sedan inte riktigt som vi hade tänk oss, haha. Men vi hade kul ändå. Jag & isabelle lagade amerikanska pannkakor & åkte sedan till Julia (med en del omvägar..) där vi chillade till tusen.
 
Idag har jag bara gått en promenad med mamma & packat grejerna till pappa. Fick beställt ett superfint skal till min efterlängtade femma som förhoppningsvis snart kommer. Det trodde ni inte va? Att jag skulle skaffa iphone, haha!
 
Om en stund ska jag dra mig till sparbankshallen för wic-match. Ska som vanligt första hemmamatchen "tåga in" med laget i pausen, haha. Alla dessa blickar. 
 
Ha det fint, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback