teknist javisst



Idag var det riktigt jobbigt att gå upp på morgonen, men det är väl typiskt tisdagar. Hade matte & sen idrott då vi sprang med pulsband. Det var ganska kul att se var pulsen ligger när man går, joggar, gör intervaller & så faktiskt. Sedan åkte jag hem & spenderade den 2 timmar & 40 minuter långa håltimman hemma. Sen cyklade jag tillbaka för två lektioner till och slutade klockan fyra. Då var det bara att ta tag i spanska- och matteplugget. Haha ni hör ju... Denna dagen har inte varit den roligaste. ;)
 
Nu ska jag straxs bege mig till swc & träna. Pusshaj!

Kommentarer
ELLEN säger:

fin blogg :)

Svar: taack! :)
Elin Johansson

2012-09-12 | 13:50:34
Bloggadress: http://ellenlindman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback