Saturday



Medveten om att min blogg för tillfället innhåller för många fula cambilder, så slänger jag in två snygga ;)
 

Gårdagen i skolan gick ganska långsamt, men till sist kom jag därifrån & fick helg! Åkte och hämtade lillasyster på hennes skola och sedan fikade vi med mamma. Vid fem var det dags att dra till jobbet, och där stannade jag till halv elva. Mina goa vänner Malin och Isabelle kom dit och gjorde mig sällskap när jag slutade. Sedan cyklade vi förbi statoil och köpte choklad innan vi åkte hem till Malin där vi segade i hennes säng. 
 
Nu ska jag packa ihop gjejerna till mamma och städa av rummet här hos pappa. I eftermiddag ska jag ge mig av till Swc och spela träningsmatch med division 2-laget. Ganska grymt sätt att fördriva denna lördagseftermiddagen!
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback