nya tag?!

Mintgrön dröm - h&m, blåvit mysis - indiska.
 
Okej, jag erkänner. Jag är sämst på att uppdatera min blogg för tillfället. Och jag ska inte säga att jag inte har haft tid, hehe. Bara prioriterat annat.
Sedan jag hörde av mig sist har det blivit långhelg (som tyvärr lider mot sitt slut alldeles för snabbt). Den har jag fyllt med ett par saker. Fredagkväll med ett gott gäng tjejer hos Lovisa. När det blev lördag pluggade jag och åkte till mamma innan det var dags för jobb. Kvällen avslutades sedan i Malins soffa med godis och tjejer som jag träffar alltför sällan. Även igår jobbade jag, och framåt kvällen taggade jag & laget upp till den första seriematchen - derby mot Capricorn. Kändes otroligt skönt att ta 3 poäng, det blev en vinst med 5-1. Efter det blev det mys i isabelles uterum med henne & thea.
 
Idag har jag först varit hos doktorn för min handled som aldrig vill bli bra. Nu blir det arbetsterapi och voltarengel som bara den! Sedan plockade Lisa upp mig och Hanna med bilen & vi rullade ned till Halmstad. Där har vi idag strosat i affärer (köpte skönheterna ovan + ett linne som inte vill fastna på bild idag), lunchat och haft det bra.
 
Okejdå, när jag skrev ned det så märkte jag att jag visst gjort en del i helgen trotsallt. Nu ska jag äta middag med familjen & sedan cykla ned till swc & träna. Back to routines!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback