hey brownie

 
VOILAAAA!! Brunettelin is back! Riktigt slitna bilder men ändå..
 

Kvällen igår blev hyffsat oväntad om man säger så. Jag var med Isabelle & kvällen bjöd på bland annat ett antal kilometer på cykeln och en milkshake på mcdonalds med lite randomfolk innan vi träffade johan, matilda, daniel och adrian och var med dem. Sedan åkte vi hem till adrian en stund innan vi två cyklade hemåt & jag somnade sedan gott i min säng.
 
Idag har jag varit riktigt duktig! Jag satte på hög musik (song to the sea på repeat typ, hehe) och packade grejerna till pappa, städade rummet och badrummet och sedan checkade jag av spanska- och historialäxan. Lite senare kom Issa och vi kämpade oss igenom mattekapitlet med hjälp a ballerinakex & våra kloka hjärnor. 
 
Nu sitter jag och Hanna i min soffa och äter vindruvor från växthuset. Hur gott som helst. Imorgon kör skolvecka nummer två igång & vi får hoppas att det ska gå bra.
 
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback