CS5



Fick idag reda på att vi hade fått photoshop cs5 på våra datorer, så jag blev lite sugen på att testa. Gick ut och gick (blir galen på att inte kunna träna!) och tog med mig kameran, men passande nog så dog den när jag hade tagit tre skarpa bilder... De här ovan fick duga! Och förresten är den första bilden inte seriöst gjord, lekte lite bara, haha.
 
Idag hade vi tekniklektioner, vilket innebär att vi är indelade i annorlunda klasser & testar på olika tekniksaker. Dagens sysslor för mig var webdesign och ritteknik, och då föredrar jag lätt det första. Älskar att sitta vid datorn och greja, haha.
 
Fastän klockan inte alls är mycket så är jag skittrött, så jag tänkte strax ta en dusch & en kopp te innan jag går och lägger mig. Sovmorgon imorgon dessutom, så jag tänkte äntligen bli lite utvilad! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback