18 september



Förlåt att jag inte bloggat något den senaste veckan! Har haft ganska så fullt upp om man säger så. En liten sammanfattning skulle kunna se ut såhär: 
Gekås med mamma, Kalle & Chokladfabriken & allmänt mys med saknade tjejer hos julia, jobb, femtioelva läxor, tagga-sm-kväll med bellan, sm (tyvärr gick vi inte vidare i år heller..), en ganska så fet nollning, skola, träffade malin, innebandymöte & träning med en liten överraskning - ett beeptest!
 
Idag har jag varit en zombie, igår med förresten & antagligen imorgon. Jag som är van vid att lägga mig tio-halv elva mår inte bra av att träna til kvart i tio.. Adda ett historiaprov (tack gud, det är nu avklarat) på det så blir det kuuul. Men i eftermiddag har jag unnat mig lite chilltid så jag tog en kopp te och målade naglarna innan jag hamnade framför datorn. Redigerade bilder med så stor koncentration att jag mosade en vindruva på bordet med armbågen - utan att märka det.. Hehe. Om någon gillar hemodlade vindruvor är det förresten bara att komma förbi, jag börjar få ont i magen! ;)
 
Nu ska jag få gjort spanskaläxan & sen äta något innan träningen. Ska försöka blogga med lite mindre mellanrum, men vad fasen ska jag ta kort på? Känns som att jag alltid lägger ut bilder på mat & mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback