when it's up to me

Pannkakor av havregryn med clementin, kiwi, päron, vinbär och nötter blev dagens lunch. Så gott.
 
Äntligen blev det helg igen! Den började jag med att städa rummet, fika med mamma och ida och jobba. Efter fyra snabba och faktist riktigt roliga timmar på jobbet åkte jag till Linnéa som hade fixat middag till mitt gamla goa tjejgäng. Jag kom ganska lagom till efterrätten, haha. Väldigt roligt & trevligt att träffa alla dem, har blivit så himla sällan de senaste månaderna.
Idag sov jag ut riktigt ordentligt blev jag väckt av min uuuunderbara lillebror som skrek som en gris för att han inte fick som han ville... Sedan dess har jag pluggat matte och kemi, tagit en lång dusch och lagat mat. Pappa & co är på släktkalas och Hanna åkte till jobbet för en stund sen så nu har jag huset för mig själv. Jag är ju van vid att ha syskon/föräldrar/halvföräldrar överallt hela tiden så jag älskar verkligen att vara ensam hemma, även om det bara är en timme eller två.
 
Men nu får jag nog ta tag i mitt liv & få på kläder & lite smink. Kan ju inte sitta här hela dagen!
 
Ha en bra lördag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback