still no phone, but I'm smiling anyway!

Haha ni fattar inte hur frustrerande det börjar bli att inte kunna smsa eller ringa.. Börjar bli galen på att min nya telefon aldrig kommer!
 

Hur är det med er idag? Med mig är det bara bra! Har varit i Folkets hus på KRAM-utbildning hela dagen. Kram står för krossa all mobbing, och det är alltså det vi har lärt oss om idag. Hade förväntat mig en ganska långtråkig dag men mestadels var det faktiskt väldigt kul! Lärde känna en del trevliga människor med, och det skadar ju inte. Att dessutom slippa en hel dags lektioner & få god mat & fika är ju inte heeelt fel! ;)
 
Nu ska jag tvätta bort läppstiftet och byta om innan jag cyklar till swc. Först kontraktskrivning & sedan träning står alltså på schemat. Nu gäller det att ladda upp till matchen mot Veddige på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback