putting pieces in their place

Friday, friday, friday, lovely friday. Inte nog med att förmiddagen innehåller veckans enda 50 minuterslektioner, utan en lunch med ekonomerna julia, ronja, thea och nora, och att sedan sluta 13.20, under-fucking-bart. När jag hade slutat cyklade jag till Ronja och sedan ned till mignon med henne för mysfika. Alltid massa att prata om med den tjejen! Därför hann vi inte gå i några affärer innan vi fick åka hemåt i ösregnet. Hahah, har inte varit så blöt på länge, förrutom möjligtvis i duschen..
 
Nu har jag ätit lite till med familjen hos mamma, som jag inte träffat på en vecka. Snart ska jag försöka tvinga mig ur hannas onepiece & göra mig redo för jobb 18-21. Visst är det fredagskväll, men herregud, det kunde ha varit bättre väder...
 
Pusshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback