Lov om en kvart!

Sitter på mattelektionen och känner mig allmänt glad! Blev klar med allt vi skulle göra idag och det är en kvart kvar tills vi slutar så jag passar på att blogga lite, haha.
När jag kommer hem ska jag städa lite hemma och sen fika med mamma och Hanna. Så jäääävla skönt med lov nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till!!

Dock tillkommer alltid samma frågor när det gäller "högtider" som till exempel halloween. Vad ska vi göra? Vart ska vi vara? Tänk om det inte blir lika kul som förra året?!
Men denna gången känner jag att det löser sig, jag vet att jag får vara med mina vänner och vi vet hur man har kul. Simple as that, min helg kommer bli grym!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback