I'm gonna fly like an eagle

 
Yes, då blev det söndag som alla andra helger. Men att det är fem dagar kvar till höstlovet, låter ju inte helt fel!
Kvällen igår tillbringade jag hemma med film & trevligt sällskap och idag vaknade jag heelt utvilad (var ett tag sen haha) klockan elva. Då packade jag ihop mina saker och åkte till mamma. I eftermiddags bakade jag & mamma underbara bullar. Hela huset luktar supergott & jag tänkte strax kila ned & smaka på kardemummabullarna med en kopp te. Vi gjorde hälften med kanel och hälften med kardemumma, spännande att se om vi lyckades med de sista! ;)
 
Malin och Isabelle kom i alla fall hit och smakade på kanelbullarna innan vi åkte till sparbankshallen och tittade på när warberg krossade AIK med 7-2. Grymt!
 
Ganska perfekt helg får jag nog erkänna att jag har haft! Lets punch monday in the face tomorrow! Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback