1st october

 
Dag 1 av 5 avklarad. Haha, snacka om att jag var död idag... Av okänd anledning kunde jag inte somna igår & så vaknade jag vid halv fem. Ingen glad tjej vid frukostbordet i morse.
Dessutom var denna dagen fylld av lååånga lektioner med bara en halvtimmes lunch. Förresten har jag inte tagit kort på kemiböckerna för att jag sitter och pluggar, utan för att jag borde göra det. Istället sitter jag och lyssnar på julmusik (så himla mysigt haha) och funderar på att inte sätta fötterna utanför dörren något mer idag. Det är blåsigt & rått ute, och dessutom ska jag inte träna. Det är sen träning ikväll & min hjärna fungerar verkligen inte om jag inte får mina timmars sömn... Är som ett litet barn på den punkten, haha!
 
Istället tänkte jag kolla på Project Runway Sverige som har premiär ikväll klockan 20.00 på tv3. Jag som älskar den amerikanska upplagan & tycker Sofi Fahrman är så grym måste ju gilla detta! Hoppas att man kan se det på internet sedan, för annars krockar det med träningen...
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback