Inte en dag som går

 
Idag gick dagen faktiskt ovanligt snabbt och förrutom mörkret ute så skulle klockan i mitt huvud kunnat vara två istället för fyra när Malin mötte mig vid skolan för att cykla ned till stan. Vi köpte varsin present till våra bröder som båda två fyller år imorgon och sen tog vi en julfika på espresso house. Måste rekomendera deras pepparkaksmuffins, helt otroligt god var den!
 
Sedan fick jag vara duktig och ta tag i kemiplugget. Jag är egentligen inte en kvällsplugg-människa, detta kan nog vara första gången nånsin som jag suttit med plugg efter klockan nio på kvällen! Men jag och Issa körde en timme ihop på telefon och efter det fick jag gått igenom resten själv. Nu ger jag upp och hoppas att det går bra imorgon, men jag har inga höga förväntningar alls just nu...
 
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback