everything good comes to an end

 
Igår vaknade jag en kvart innan samlingen till match.. Hehe det blev lite stressigt men jag hann! Jag, Isabelle, Jenny och Hannah hjälpte 98:orna till vinst med 8-1 över serieledarna i deras serie. Kul!
 
På kvällen åkte jag till Isabelle och fixade klart mig där innan vi cyklade vidare till Julia. Där hade jag, issa, emma, linnea, jennifer och julia riktigt kul innan vi drog oss till Denise. Asså that cykeltur, haha. Men vi kom fram till sist & på plats träffade man på massa gamla goa klasskompisar och en del andra med. Men tiden gick så sjukt snabbt! Kändes som att klockan var närmre ett när jag kom hem & inte tre...
 
Idag har jag äntligen fått klart mitt teknikarbete. JEEEESUS vad skönt! Att jag inte ens orkat kolla på historian som jag har prov på på tisdag orkar jag helt enkelt inte bry mig om idag. Och inte att det är skola imorgon heller.. Fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback