det är nåt speciellt

 
Igår trotsade jag och laget perkettgolvet & den illaluktande hallen i hylte och åkte hem med tre poäng, vinst med 5-2 blev det. Alltid lika go känsla! När jag sedan hade kommit hem åt jag middag med mamma och Janne innan jag cyklade ned till Invito där Julia, Camilla och Jennifer firade Linnéa med finmiddag. Jag gjorde dem sällskap där en stund innan vi cyklade hem till Linnéa där vi satt och pratade en stund.
Idag började jag dagen med att dyka ner i kemiboken. Hatar att plugga på helgen men nu känns det skönt att ha börjat, haha. Fikade med pepparkakor och glögg med mamma och Janne innan jag packade grejerna till pappa och åkte till Malin. Efter en stund kom vi fram till att det bara är jul en gång om året, och vi åt pepparkakor och drack glögg, hehehe. Lite Grinchen och smattrande regn på rutan gjorde eftermiddagen ännu mysigare!
 
Nu har jag precis ätit kvällsmat. Kom dessutom nyss på att jag inte ätit något annat än pepparkakor sen frukost, glömde bort lunchen utan att märka det.. Inte likt mig, haha. Jaja nu är jag mätt i alla fall, och har intagit favoritplatsen i mitt rum hos pappa, på divanen i kanten av soffan. Tänkte titta på gossip girl nu, har bara haft tid till ett halvt avsnitt denna helgen!
 
Måste säga att det känns lite lättare att det är måndag imorgon nu när det bara är 29 dagarn kvar till julafton, wie! Pusshej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback