all that glitter isn't gold, it's paljetter!

 
Igår blev det äntligen helg och jag startade min med att åka till Kungsmässan med Ronja och hennes syster Nathalie. Vi tittade runt i affärerna och fikade på espressohouse. Jag blev himla nöjd med mina inköp, ett axelbandslöst peplum-linne som jag tänkte ha på nyår, från Zara 399:-, en liten parfym som luktar underbart & sött nagellack från hm, 29 kr/st. 
 
När jag sen kom hem åkte jag & Hanna ned till Campino och köpte sallad som jag, hon och Janne åt. Så underbart gott, haha. Lite senare kom Robin hit & jag spenderade min fredagskväll med honom.
Efter det hann jag dessutom vara en liten stund med mina goa tjejkompisar hos Camilla, haha. Cyklade dit en stund innan tolv för att fira in Linnéas födelsedag (grattis igen sötis!!) och såklart för att hinna träffa dem lite.
 
Idag är mina planer att chilla till tusen fram till klockan två, då jag ska möta upp laget och åka till... trumvirvel... Hyltebruk! Vem vill inte spendera sin lördagskväll där, långt in i skogen? Jaja, vi får väl hoppas på en vinst i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback