19:e november

 
Back to routines. Måndagar innebär alltid dödens språk (spanska), matte, långt hål, dölång historia och engelska. Solen går upp när jag cyklar till skolan, och ned när jag cyklar hem. Oh depressing life, haha. En riktigt äcklig förkylning har börjat smyga sig på mig dessutom, men jag ska testa att träna ändå, kanske skrämmer jag bort den?
Dock närmar sig julen & jag undrar om jag nånsin längtat mer (säger det varje år, haha). Gud vad mysigt det är! En liten nedräkning skulle idag se ut såhär:
 
12 dagar till första december & julkalendern med min kära Ronja.
13 dagar till första advent
24 dagar till lucia
35 dagar till julafton
38 dagar till storvreta cup
42 dagar till nyår
 
Ojdå, det kanske är dags att göra någonting av detta året innan det är slut, HEHE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback