sun is up



Äntligen är sommarvärmen här!

Idag har jag haft en riktigt effektiv dag även om jag inte vaknade förrän klockan närmade sig elva. Efter frukost gick jag ut i trädgården och solade i min nya bikini. Sedan hjälpte jag pappa att olja in altangolvet i den stekande solen. Jag blev stekt, haha! Efter det tog jag en dusch och cyklade till mamma iklädd bara shorts & linne utan att frysa det minsta i fartvinden (!!), riktig sommarvarning det där alltså!
Hos mamma blev det fika med mormor och morbror, fotbollsmatch med Carl, Ida, Kasper, Amanda och Janne. Tjejerna mot killarna - och självklart vann vi tjejer!
En svettig springrunda och kvällsmat i solen har jag också hunnit med, och nu har jag kommit hem till pappa igen.

Denna veckan ska nog bjuda på en hel del läckerheter. Match imorgon, sovmorgon 3 av 5 dagar, inga prov och opera i Göteborg på torsdag. Att det är spått ca 20 grader och sol nästan hela veckan höjer såklart förhoppningarna ytterligare! Why complain?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback