pepper pepper

Försökte uttrycka mina nutida känslor, hehe.

Denna helgen har varit riktigt bra!

Igår efter jobbet var jag som vanligt skittrött, hehe så jag sov en stund i soffan. Sen kom Malin hit & vi lagade en riktigt god måltid av vad som fanns i kylen & stack sedan till Julia för eurovisionmys med ett stort gäng tjejer från klassen, sjukt mysigt!

Sen sov Malin här & vi åt en brakfrukost innan hon åkte vidare. Då hade jag ingen aning om hur jag skulle fördriva denna söndagen i ungefär 2 minuter. Sedan ringde det från jobbet som ville ha hjälp så en stund senare var jag där. Alltid gott att tjäna lite pengar, hihi.

Efter jobbet har jag och hanna rensat kylen och frysen ännu mer (mamma och Janne har varit bortresta & vi orkar inte handla, hehe) och fick till grymma hamburgare till kvällsmat och bakade en brödlimpa i morsdagspresent till mamma, haha det är så man gör det! Dessutom har min skolavslutningsklänning äntligen kommit!! Och den var såklart perfekt.. <3

Men... Varför dessa dystra miner på bilderna?
Kära feber, som smygit sig på under eftermiddagen, dra åt helvete! Hoppas som *** att det bara är just nu som min temperatur spelar mig ett spratt, för jag orkar (& hinner!) absolut inte vara sjuk just nu...


Kommentarer
Mallan säger:

Piss off feber! :@

2012-05-27 | 21:43:39
Bloggadress: http://malinblennskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback