fint ska det vara


De fina bilderna är lånade av Malin!
Denna helgen har varit mycket bra!
Matchen i fredags gick dock inte bra på något sätt och slutade med förlust & en rejäl stukning i vänster pek- och långfinger. Har väl klagat färdigt egentligen, haha, men det skadar inte att berätta att jag aldrig sett så blåa & svullna fingrar. Men idag har de börjat bli bättre som tur är.
Gårdagen började på stan med Emma. Vi letade present till fina Julia som fyllde år & på kvällen bjöd hon på lyxmiddag som var väldigt trevlig, rolig & mysig. Hoppas att du blev nöjd med din dag!

Idag ville Julia testa sina nya easytone så jag lånade mammas och så gick vi ut på en lång powerwalk, känns lite i benen nu! Senare idag har jag bara gjort ett bildarbete, virkat klart linnet jag gör i syslöjden & tagit det lugnt. Känns tungt att jag blir tvungen att lägga ned flera timmar till plugg denna veckan, haha. Har blivit alldeles för lat på den fronten!

Men nu ska jag strax krypa till kojs & sova in den nya veckan. Ha det fint! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback