finally


I november påbörjade jag detta linnet i syslöjden & i fredags blev det äntligen klart. Får väl ändå säga att jag är riktigt nöjd efter allt detta slit!

Denna helgen har känts ganska händelselös även om jag har gjort en hel del. Började med fotbollsmatch i fredags och sen jobb och firande av Janne igår. Sen på kvällen kom Camilla, Linnéa och Jennifer till mig och vi satt och åt mango, vattenmelon och nötter och pratade om allt möjligt tills klockan var lite för mycket.
Idag og jag en riktigt värdefull sovmorgon & spenderade sen tiden fram till lunch solande i trädgården. I eftermiddags skulle jag egentligen pluggat spanska med Linnéa och Malin, men vi hade så mycket annat att prata om så det blev inte mycket gjort hehe.

Så tyvärr får jag väl ta tag i det nu. Men det är bara att bita ihop, kortvecka denna veckan så det ska nog funka alldeles utmärkt! :D

Kommentarer
jonna säger:

skit snyggt!:)

2012-05-17 | 18:56:17
Bloggadress: http://jonnalindeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback