could be paradise



You dear summer... Asså dessa dagarna är bara för underbara! Termometern visar inte under 25 grader & solen steker på som bara den.
Hade en otroligt chill dag i skolan som bestod av en lång bildlektion, en no-film, en kort musiklektion, matlagning och buffé, av maten vi hade lagat & några goda efterrätter med hela nian. Ganska gott blev det dessutom!
Efter detta stack jag till Julia som fixade en sjukt god fruktsallad. Sedan solade vi både på altanen och med vattenspridaren över oss på studsmattan, haha perfekt svalkning!
Nu har jag duschat efter en varm fotbollsträning. Vi var inte så många där men det var jäkligt kul, med lite olika "lekar" med bollen och så.

Imorgon åker hela klassen till Göteborg för att gå på operan Trollflöjten. Jag har inte varit på opera innan, men så som jag har fattat det så är det kanske inte helt min grej. Men jag ser verkligen fram emot att åka iväg med klassen & äta på restaurang allihopa och så!

Hoppas ni har haft en fin dag i solen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback