winning

Igår blev det helg som jag firade med supergod fika hos Camilla och sen på kvällen mys med tjejerna hos Linnéa, så längesen alla var samlade!

Idag började jag dagen med att städa och nu sitter jag här i det nystädade rummet lite lagom svettig & taggar för duschen, haha. Spenderade hela eftermiddagen ute i veddiges landsbygd för att hämta hem 3 poäng. Som ni kanske misstänkte efter rubriken och favorittummen på bilden så lyckades vi alldeles utmärkt. Warberg-Veddige 8-6 med andra ord! Skitkul att spela var det också så leendet på bilden är helt äkta!

Nu ska jag hoppa in i duschen, äta middag och sen får vi se vad jag hittar på. Night is young, tagga utgång, GEDEN, klackarna i taket, som aldrig förr brudar! SKIIII hehehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback