sommarlovsfeeling

Om man bortser från att det är 4 grader och molnigt ute och att jag har planerat att börja med allt plugg jag har om en kvart, så har jag faktiskt lite sommarlovskänsla idag.
Jag vaknade av att rummet var ljust vid halv elva och nu har jag ätit frukost ensam i ett tomt hus. När man är van vid fullt hus så är det så jäkla underbart att få vara helt ensam ibland! Tror inte att det har hänt sen förra sommaren, haha.

Så lite hög musik på så ska nog pluggandet bli helt okej! Senare blir det släktkalas hos Lisa som fyller 18 på tisdag, galet! Tänker att jag, Hanna och Lisa i kombination alltid kommer vara max 35 år om man lägger ihop men nu har vi minsann kommit över 50-strecket! Jesuus

Ha en fin söndag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback