some happenings huh

Ojoj time has past! Nästan en vecka sedan jag bloggade och det har hänt en del kan jag säga. Inte en vanlig grå marsvecka med andra ord!

Förra torsdagen var det skoldans för alla varbergs nior. Inte världens roligaste kanske men fixet & middagen innan med tjejerna var i alla fall guld! Sen är det klart att det var roligare än en vanlig torsdag, haha.
Sedan blev det fredag och jag, Linnéa och Julia inledde helgen med glass i solen på julias altan, vårväder - check!
På kvällen klädde vi upp oss & drog på klackarna för att dra till Boom Boom Room, en klubb i Halmstad där min sjukt vackra & duktiga vän Camilla gick sin första (men garanterat inte sista!) modevisning. Det var så jäkla häftigt att se henne gå där som om hon aldrig gjort annat. Sjukt stolt kompis, hihi.
I lördags började jag dagen med jobb, sov bort eftermiddagen i soffan med lillasyster och sedan blev det Hungerspelen på bio med tjejerna. Riktigt grym film som inte gjorde mig det minsta besviken trots de höga förväntningarna jag hade, se den!
Igår började jag dagen med sista seriematchen för min del (allra sista spelas just nu i falkenberg!). Ganska härligt att vinna med 8-4 och avsluta säsongen med det sista målet! Bara warbergsspelen kvar nu innan säsongen är helt slut :(
Som ni säkert inte missat var det ju våffeldagen igår så efter gårdagens powernap på gräsmattan blev det våffelbakning med några av tjejerna hos Linnea. Riktigt mysig söndagskväll!

Idag uppvaktade jag min kära syster som fyller 18 idag, säger det igen, GRAAAATTIS!♥ Sedan gick jag till skolan i tron om att det skulle bli en vanlig skoldag bara för att gå hem tre lektioner senare med huvudvärk, världens snuva och 38 graders feber, weho. Har därför tillbringat resten av dagen i soffan med en bra bok & gamla topmodelavsnitt på tv:n och nu ikväll har vi ätit lite familjemiddag & firat Hanna.

Dagens underhållare!

Nu håller jag tummarna på att bli bättre men stannar antagligen hemma imorgon med eftersom att febern inte vill ge sig. Antar väl att det bästa med att vara sjuk är att man börjar uppskatta vardagen mer, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback