just chillin

Hey tisdag! De nationella proven checkar av sig själva känns det som, har liksom fruktat dem i flera år, och nu har jag gjort 7 av 11. Så jävla farligt har det faktiskt inte vart, gogogo!

Som vanligt på tisdagar slutade jag 13.20 och drog mig hemåt. En stor kopp kaffe & mjukisbyxor på blev det, och så ner i min stora goa säng med datorn, hehe. Har absolut inget vettigt att göra så jag passar på att chilla järnet! Lite go musik också & träning klockan fyra, kan fasen inte bli bättre!

Ojoj vilket konstigt inlägg det blev, men i ett chillarinlägg kan man ju inte tänka på grammatik och meningsbyggnad. Inte för att jag brukar göra det i bloggen men ändå :D

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback